donderdag 30 augustus 2018

kleur 2

He, zo lekker met deze kleuren te werken !!

Tijdens het oppassen op de honden breien in het atelier van mijn dochter van
 ......."de Postfabriek".
Altijd bedacht zijn op tape of inkt op mijn breiwerk en armen .



Van de verkoper van het wanten pakket heb ik 2 strengen nieuw zwart garen gekregen, ik heb nu genoeg om een paar overnieuw te beginnen. En dus toch maar aan 't zwart/ wit/ beetje rood beginnen he, want ze worden uiteindelijk best leuk.


Ik brei altijd 2 wanten tegelijk op zodat ze een beetje hetzelfde worden. Nu heb ik maar 1 naald van deze maat en dan moet ik de steken steeds weer over zetten om aan de ander verder te gaan. 



 Dus er 1 bijbesteld en een bolletje groen garen dat past bij een bolletje dat ik kreeg van dochter, dat ze onderweg tegenkwam, zodat ik nog een zick zack sjaal op de pen kan zetten. 



3 opmerkingen:

  1. Jij kunt weer goed vooruit! Fijn, dat die zwarte wol is vervangen.Het is wel een prachtige combinatie.

    De ondergrond voor je andere wanten is ook heel speciaal: een journal pagina van je dochter? Ik ben maar eens gaan kijken op haar site. Die ziet er heel leuk uit. Ik ga er vanavond nog verder naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.

      Ja mijn dochter Ruchama is tegenwoordig een fanatiek journal artiest. Zelfs in mini formaat. De postfabriek heeft zij opgezet met 2 pen vriendinnen.

      Verwijderen
  2. Hoe leuk ik de groene wanten ook vind💚 toch ben ik gekker op het traditionele zwart/wit/rood

    BeantwoordenVerwijderen