zondag 22 oktober 2017

brei"day"

Toch nog onverwacht naar de brei-beurs kunnen gaan en ja niet de bedoeling maar er verdwijnt altijd wel wat in je tas.



Eerst naar een lezing over "Double Knitting" geweest. Leuke techniek en inspirerende voorbeelden gezien.




Bij Weldraad de streng garen, ik had zo'n zin in dit kleurtje.

Bij de vlotte Knot nog wat Rauma kleurtjes om vosjes in te breien.




Een nieuwtje, de ergonomische naalden van Prym, was benieuwd hoe die werken.

Een paar handige progress keepers in ook een lekker kleurtje.

EN, natuurlijk heb ik weer wat mini sokjes achter gelaten. Elke keer weer een jubelzang als reaktie en zelfs een stevige omhelzing van een van de dames, Nounou !!;))

O ja,  mijn paardestaart staat zelfs nog op film.
Moet niet gekker worden !!;))

1 opmerking:

  1. Mooie garen gekocht. Ik vond het jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen