dinsdag 22 augustus 2017

stitch stoppers

Ken je ze al, de ...
     
                "stitch stoppers".

Handige foam ringetjes die er voor zorgen dat je steken niet van de naalden vallen, bv in je tas.
Daar zijn ook dopjes voor maar die vallen er bij mij in de praktijk nogal snel af .



Ze zijn te koop per zakje waar er 18 in zitten.
En in twee verschillende maten.
Smal voor 2-5 mm naalden en Large voor 5 mm en groter.


Ik kocht ze via Etsy bij "Kralalien", € 8.95, niet echt goedkoop maar leuke hebbedingetjes en zeer handig.


"Juffrouw Lanterfant " in Groningen verkoopt ze ook.


2 opmerkingen:

  1. Als ik binnenkort weer eens in Groningen ben, ga ik meteen bij mevrouw Lanterfant langs - dit lijkt me zó handig... Die stoppers op de punten schieten bij mij ook steeds los. Bovendien, dit lijken wel snoepjes... die vallen op in je tas! 😇

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijken wel snoepjes maar ze lijken mij superhandig !

    BeantwoordenVerwijderen