woensdag 27 april 2016

5 jaar

Onze breicafé's bestaan al weer ruim 5 jaar, we zijn begonnen in januari 2011 doordat er een oproep in de krant stond van een kunstenares die een kunstwerk wilde maken van gebreide ballen.
En sinds april 2011 mogen wij in grand café “deLindenhof” breien. De groep groeit nog steeds, altijd gezellig.



Dit is mijn bijdrage, en als laatste de rugleuning.





Als dank voor die jaren hebben wij een stoel bebreid en behaakt met vrolijke lapjes. In de lapjes verschillende herkennings punten, zoals het bloemetje dat staat voor de tientallen bloemetjes die wij gebreid hebben voor een lente boeket in de Lindenhof. Een dwars gestreepte in de kleuren van het kunstbreiwerk waardoor we gestart zijn. De 5 op de kleuren van de Hollandse vlag. Eén in de wildbrei kleuren van MM, en verder allerlei leuke steken en technieken.
EN, natuurlijk mijn handtekening in de vorm van een mini sokjes !!
Nota bene: ook mijn weblog bestaat deze week al weer 10 jaar !!

https://chatelainemm.wordpress.com/2006/04/22/chatelaine-3/



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee,zo'n stoel ! En fijn dat jullie het al 5 jaar zo gezellig hebben met elkaar, dat geeft het leven kleur ! Hoop dat er nog vele jaren mogen volgen ! En ik weet niet hoelang ik jouw blogleven al volg ( geen 10 jaar) maar bewonder jou doorzettingsvermogen en ben jaloers op jouw geduld en breikunsten ! Een dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je , liefffff.

      Ja, soms lees ik oude berichten terug en zie dan veel bekende gezichten. Was een leuke tijd !!

      Verwijderen
  2. wat een geinige stoel.... wat een leuke dingen kun je toch doen met breiwerkjes... of haakwerkjes, natuurlijk.
    Ik herinner me de foto's van beklede lantaarnpalen, brugleuningen enz. Vond ik ook zo ontzettend leuk (en lekker warm voor al die ijzeren objecten, toch??)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook gelijk aan het rekenen geslagen. Wat vliegt de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen