dinsdag 25 november 2014

bedankt

Lieve meisjes, bedankt voor jullie opbeurende woorden in het vorige logje. Ik kan hier moeizaam reageren, zo ook op jullie sites door mijn PC . Dus doe ik het even zo.


Het gaat al weer een stuk beter hoor, al lukt het breien niet, maar lekker buiten in het zonnetje doet goed. Ik ben de tuinen winterklaar aan het maken en ben in volle verwachting van onze adoptie pup die als het goed is zaterdag aankomt. Dan zal ik voorlopig nog minder tijd hebben om te breien en te reageren, maar wat fijn om weer, na ruim een jaar, een lief dier in huis te hebben we kijken er naar uit. 



een dikke (((((ZWAAAAAIIIII)))))



ps, foto's volgen, heb er honderden maar op andere pc, 

4 opmerkingen:

  1. het is altijd goed om in de natuur bezig te gaan als je niet lekker in je velletje zit. Lekker bezig zijn en je hoofd leeg maken. En de vooruitzichten op zo'n schattig huisgenootje zullen er zeker aan meehelpen. Rustig aan, alles komt weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je , dat doet het zeker Irene en dat handwerk loopt niet weg.

      Verwijderen
  2. Wat een lieverd heerlijk en gezellig in huis.
    Komt allemaal wel weer goed, rustig aan. Zwaai zwaai.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elza zeker gezellig in huis En het breien komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen