donderdag 30 augustus 2012

lieffff

Ik vind het zó lief én ontroerend om jullie reacties te lezen over mijn bezoek aan  Roermond.  Ook ik had graag kennis met jullie gemaakt en hoop dat dat een volgende keer wel zal lukken.

Ook verwelkom ik een aantal nieuwe volgers, omdat de lijst willekeurig aanvult kan ik moeilijk terug vinden wie de nieuwe aanmelder is. Wanneer je een blog hebt kom ik je zeker bezoeken en terug zwaaien. En anders begroet ik je bij deze hier op deze plek.

De laatste vakantie dagen gebruik ik nog om te luieren, af en toe wat te handwerken én hier en daar een uitstapje, wat natuurlijk het leukste is.



plaatje internet



Dit weekend zal dat naar het handwerkfestijn in Bunschoten zijn, een niet zo'n grote lokatie maar heel sfeervol met heel veel 2e hands handwerk materialen. Rondom op het terrein staan er huisjes met verschillende kunstenaars en/of workshops. Waaronder deze haak workshop.


DD vraagt aan mij "mam heb JIJ de herfst al geroken (ik heb daar nl een NEUSje voor)", want een vriendin van haar zei dat ze de herfst al had geroken. "Ja natuurlijk", IKke ook hoor a-l-l-a-n-g én gezien. Overal hangen kruisspinnen, de zon staat laag, het wordt al eerder donker en er groeien alweer paddestoelen. Maar hoe kan het dan dat DUIFje gisteren haar 17e eitje (dit jaar) heeft gelegd ???


BLOGLIJST (<= klik) -
er worden nog steeds namen aan de lijst toegevoegd.

Ben ik vergeten je naam toe te voegen of wil je ook op de lijst staan, geef het dan hier nog even door !!

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier in Bunschoten, zal zeker weer gezellig worden. GRoetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier ! Ligt iets te ver uit de route voor mij (+ agenda zit al aardig vol!)....Tja,ik zag van de week nog kleine meerkoetjes de natuur is wat van slag denk ik.... onze duiven leggen ook nog eieren maar we halen ze nu weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezelige dag in Bunschoten. Ja hoor ik ruik de herfst ook.

    BeantwoordenVerwijderen